Wednesday, February 18, 2009

RAKYAT SAMAN RAJA?? MMM......

sekarang ni dok heboh pasal ada sorang wakil rakyat tu nak saman raja.. pelik.. tp tak la pelik sangat.. ntah la.. tak tau nak kata la.. bukan aku pun nak derhaka gak.. bukan pa, risau gak tiba2 ja ISA mai rumah ka tangkap aku, sumbat lam ISA gila tu, tak ka jadi cam orang gila dah aku.. tp aku tetap rasa cam nak tulis gak..

pelik.. dalam pengetahuan aku, ngn orang2 yg percaya pada islam, tak da orang lain dah yg maksum selain NABI MUHAMMAD SAW. so, maksudnya, tak ada orang yg lagi sempurna dari baginda.. so, semua terdedah pada buat salah.. kan2.. tapi, yg peliknya, kenapa kita tak boleh pulak pertikai raja.. mm.. daulat? tu hak Allah nk jadi ka tak.. raja pun manusia cam kita gak.. bukan rasul..

mm....

No comments:

Post a Comment